A DR. RATH ÁLTAL ALAPÍTOTT EGÉSZSÉGÜGYI TÁRSASÁG EGYEDÜLÁLLÓ A VILÁGON:
MINDEN NYERESÉGE EGY NON-PROFIT ALAPÍTVÁNYHOZ FOLYIK BE. Tovább…

Dr. Rath Health Foundation

Dr. Rath Health Foundation - Responsibility for a healthy world

A rák legyőzése természetes módszerrel

Minden emberi sejtet körülvesznek kollagénrostok és kötőszövetek. Az egészséges sejtek növekedni, terjeszkedni akarnak, ezért ki kell törniük az őket körbevevő szövetből. Ez egy fontos élettani folyamat, ezért a sejtek különféle enzimeket termelnek és bocsátanak ki, amelyek felemésztik a kötőszövet elemeit, mint például a kollagént és az elasztint.

Fontos, hogy ezeket az enzimeket, ún. mátrix-metalloproteinázokat (MMP), többféle aktiválók és gátlók szabályozzák, így a kötőszövetek integritása sosincs veszélyben.

Ha a kötőszövetek túl könnyen felbomlanak, a fertőző rákmikróbák (pl. vírusok) megtámadhatják a szöveteket. Szélsőséges esetben, az emésztő enzimek túl nagy mértékű termelése illetve a kollagén és a kötőszövet szétesése az a veszélyes folyamat, mely elősegíti, hogy ezek a rákos sejtek megtámadjanak más szerveket.

“Rák” című művében Dr. Rath papírra vetette tudományos felfedezését, miszerint bizonyos tápanyagok, mint pl. az L-lizin, nagyerejű gátlói a kollagénemésztő enzimeknek. Ezzel a felfedezéssel kezdődött Matthias Rath rákellenes harca.

A rák terjedése megállítható

A rák legyőzése természetes módszerrel

Dr. Rath laboratóriumában a tudósok élő sejtekkel folytattak kísérleteket, hogy számos különböző tudományos kérdésre választ találjanak. Miután megértették a rákos sejtek terjedésének mechanizmusát, a kutatók egy igen kritikus kérdésre keresték a választ: hogyan tudnák a testet arra sarkallni, hogy saját erőből harcoljon a kór ellen, és természetes módon hárítsa el a rákos sejtek kollagénen és kötőszöveten keresztül áthatoló támadását?

Az első kísérlet során azt vizsgálták, hogy mi a titka annak, hogy a rákos sejtek át tudják vágni magukat a kollagénmátrixon, és hogyan lehetne ezt megakadályozni. Ehhez a kutatók egy speciális anyagot alkalmaztak, amely kollagénszerű volt és hasonlított a sejteket körülvevő szövethez a testben. Néhány lombikcső felső végébe , a kollagénszerű anyag tetejére, rákos sejteket helyeztek sejttápanyagokkal. Más csövekben a rákos sejtekhez nem adtak sejttápanyagokat. Később a kutatók megállapíthatták, mely rákos sejtcsoportok voltak képesek feloldani a kollagénhártyát és a cső alsó része felé haladni.

A kísérlet eredménye figyelemreméltó volt. A tápanyagok egyszerű kombinációja képes volt megvédeni a kollagénhártyát a rákos sejtek támadásától!

A leghatásosabb tápanyag-kombináció tartalmazott C-vitamint, L-lizin aminosavat és L-prolint, valamint a zöld tea egy polifenolját, az ún. epigallokatekin-gallátot (EGCG).

Beszámoló:

2002. november 25-én Dr. Rath személyesen hívott fel engem. Azt mondta, éppen most kapta meg a leletemet, és én vagyok az orvostudomány történetében az első beteg, akinek az agydaganata teljesen eltűnt sejtgyógyászati kezelésnek köszönhetően.

Arra kért, hogy meséljem el neki újra a történetemet, azt, ami nekem még mindig egy csodának tűnik.

Így hát beszéltem a tavalyi enyhe arcrángásról, ami akkor kezdődött, amikor megtudtam, hogy a fiam rákos. A szám és arcom jobb fele lebénult. Az orvosi vizsgálat felfedte, hogy agyam bal felén daganat van. Alá kellett vetnem magam először néhány MRI-vizsgálatnak majd sugárkezelésnek. Mindkettő igen megterhelő volt. Mintha minden elszabadult volna: kihullott a hajam és radikálisan megváltozott a bal oldalam, jobban mondva az egész testem. Kortizont is szedtem, ennek következtében vízkiválasztási problémáim lettek, felpuffadtam, 20 kilót híztam. Annyira rosszul éreztem magam, hogy legszívesebben meghaltam volna.

Az MRI-vizsgálatok és a többféle kezelés ellenére a legtöbb orvos csak csóválta a fejét, hogy a dolgok rosszul néznek ki, és nem remélhetek javulást. Leányom, Ela olvasott Önről és rábeszélt, próbáljam meg, úgysincs vesztenivalóm.

2002. április 10-én kezdtem el a természetes sejtgyógyászati programot. A neurológusommal folytatott vita után, hamarosan abbahagytam a kortizon szedését, leadtam a felszedett 20 kilót és egyszerűen jól éreztem magam. Az orvosok nem találtak semmi rendelleneset, semmit! Szeptemberben két doktort is megkérdeztem, és ujabb MRI-szűrésre mentem: mindketten megerősítették, hogy ami lehetetlennek tűnik, az igaz, AZ AGYDAGANAT ELTŰNT, SEMMI NYOMA!

Nekem ez egy csodának tűnik! Kevesebb mint 5 hónap alatt az agydaganatom teljesen eltűnt, pedig az orvosok azt mondták, hogy nincs esélyem gyógyulásra.

Végtelenül hálás vagyok ezért Dr. Rathnak és egész csapatának. Ők hoztak vissza az életbe.

Legőszintébb tisztelettel:

Ilona Schmidt